glöm inte bort.

det gick bra på träningen.
mådde bra efter det. snarare toppen !!
haha, jag och jessica satt kvar i en halvtimme för min mor var lite sen :)
så säger micke ( tränaren ) :
kläm åt bollarna
jag och jessica trodde vi seriöst skulle dö ! :o
har inte garvat så mkt på länge tror jag xD

haha. sen så skrattade jag och linus skit mycket, han är underbar !
robin undrade varför jag inte kom och kollade på hans träning , men jag hade träning själv. och jag tyckte att jag kunde vara lite king , haha. både träna och kolla på en annan träning i en annan hall. det är najs !
jag har typ inte mycket att skriva nu.
mitt rum är helt reent. finns inte en .. aa men ni fattar nog.
allt är typ prima rent ! :)
jag har läxa tills imorgon. men jag gör den imorgon så ..
men tänkte ta och sova snart.
i miss summer, <3
sovgott nu :)<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0