goddagens.

tjiingeliing. :)
sitter hemma hos johanna nu.
skrev inte igår kväll föratt jag inte kom in på blogg.se och att jag verkligen var så jävla trött !
hahah , jo (a)
idag hade jag håltimme så jag , pontus och angelica åkte till stuvsta och tillbaka.
haha, satt en helklass snorungar på bussen tillbaka , som angelica fick sitta brevid, ;p
dumma oss (aa')
sedan efter bjöd pontus oss på toast , taaakkkss (a)
snällprick dära.
hade engelska som jag bara satt och prata med johanna,
sen ttyp livskunskap som jag smsade med johanna och jocke.
sen åkte jag och johanna hem till henne . :)
träävlligt , :)
menmen. skriver när jag kommer hem ikväll.
har sovmorgon till tio imorgon, så sug ! :D<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0