godmorgon på er

.. jag är verkligen jättetrött.
angelica fick upp mej för en halvtimme sedan men hon skulle hem en snabbis innan vi sticker in till stan.
jag satt uppe till ungefär fyra inatt, och så tänkte jag inte på att jag skulle upp jättetidigt också.
jag i ett nötskal!
efter jag har skrivit klart inlägget så ska jag hämta kameran och lägga in alla bilder.
haha ni får det svårt ! ;D
skulle egentligen träna idag, men jag får ju inte det för min mor och far så jag ska bara dit och checka läget liksom !
nej nu är det dax för kameran !
kram <3


Kommentarer
Postat av: Alex

sitta uppe till fyra? väder lite på dygnet kanske..

2008-02-26 @ 11:24:00
Postat av: Jessica

Ska också till stan! haha ;P
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-26 @ 11:29:34
URL: http://www.pessicaz.blogg.se
Postat av: Liina

Alex : jo tyvärr det gör jag.
Jessica : haha, jo jag kollar in bloggen direkt ! ;D

2008-02-26 @ 11:46:09
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0