godmorgon,

godmorgon på er.
jag somnade ganska så sent inatt ..
har inte sovit så värst många timmar inatt.
jag och carro ska dra ut snart , så vi ska fixa oss strax :)
igår på bussen påväg mot stuvsta så sitter jag med carro , angelica , tommy och christer med deras 10 kompisar , och vi tre går av en station tidigare än dem.
och när vi går av säger krille : klarar ni er nu ?
vi : hahaha , vafan det är ju klart !!
men .. vi blev ttyp jagade. så de är ju inte så klart ..
jag och carro sitter i en liten "skog" och jag fick panikslag.
angelica satt dära nere och bad oss skicka låtar xD
sen efter en halvtimme när bussen kommer så går vi på och flummar.
carro gjorde en volt på bussen och slog i huvudet ,
ni kan se film på HALLQVISTEN @ PLAYAHEAD , i mitt fotoalbum .. :)
när vi kommer tillbaka så gick vi och köpte godis och härma värsta tönten HAHA.
sen när jag och carro kommer hem så sitter tiina , jimpa och wille hemma hos oss.
efter ett tag så kommer det typ några hem till oss , så jag pallade inte med dem.
haha. jobbiga dragna jävlar ! :D
nej nu ska jag fixa mig lite , hörs sen :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0