godmorgon.

godmorgon på er.
jag somnade tidigt igår , sköönt !
så jag har fått hela åtta timmars sömn inatt !!
ska snart gå och fixa mig, och jag är jätte täpt i näsan och har jätte ont i halsen. :(
hoppas jag kryar på mig tills helgen. vill ju inte vara sjuk då ..
idag så ska jag ju träffa frida , så det blir nog inte så jättemycket skrivande ttyp ;p
sedan är det ju match i tomtberga, men jag vet inte om jag ska kolla på den.
eftersom jag och frida kanske träffas en gång om året, så vill man ju umgås med henne !!

nejmen nu ska jag fixa mig så jag hinner.
ha en skit bra dag , för det ska jag ha !
puss på er !! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0