godmorgon

godmorgongodmorgon på er.
igår så pallade jag faktiskt inte skriva.
men angelica kom hem till mig. så vi gick till shell och köpte godis.
sen gick vi runt lite , hon gick hem runt elva och jag la mig och kolla på teve.
sen somnade jag med tv på. trevligt ? nej.
men jag har sovit i 12 timmar inatt. så min feber har gått ner.
jag mår helt okej nu. fortfarande inte bra. men okej.
försöker få caroline komma (a)
eller jag ska åka och möta henne. men jag tror inte att det bli så mycket bloggande idag.
så bli inte chockade om det inte kommer in ett eller två inlägg på eftermiddagen.
mina kusiner kommer ner idag. ska bli trevligt att träffa dem små liven.
jag färgade håret idag.
och det får resultat 10 av 10 ! jag blev hel nöjd ! ;D
ni får se bilder senare ! :)
hörs <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0