godnatt,

godnatt på er.
kom hem för fem minuter sedan.
fick feta utskällningen av mamma och pappa , kom en och halv timme hem försent :/
usch .. blev sur av det.

men jag och alla tusen pers gick upp till shell förut.
så träffade jag jimpa , fredde och bogge. så jag och carro åkte med dem hem.
vetinte när carro drog men jag var i garaget. sen drog vi hem till bogge en snabbis.
ttyp hämtade ett lås och mata hans katt. hah cutie (a)
sen åkte vi tillbaka. jimpa träffade sina fulla kompisar. hahah, roliga prickar dära, ;)
en skön komentar :
snyygg bil , bög röd och bög modellen .
hahaha, höll på att dö av garv (a)
nej men ska sova snart :)
skriver imorgon :)<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0