haha igen ^^

hejsan !
nu har jag slutat för idag , yes ! ;)
eftersom jag slutar så sent idag och har träning snart.
så hinner man inte göra så mycket. ganska tråkigt faktiskt ..
menmen. det överlever jag (a)

jag , angelica och natalie satt och flummade skit mycket sista lektionen.
det var faktiskt jättekul ! (a)
vi hittade på namn man kan rimma på , sen så gjorde natalie cp miner, så jag och angelica höll på att dö av garv !

usch .. nu är det jättesorligt här hemma.
jag sitter själv, lyssnar på musik. sånhära ensam musik ..
sen så kollar jag ut i centrum , såg jätte många gå hand i hand.
typ med vänner, pojk och flickvännen.
det är inge kul längre ..
nejmen nu ska jag nöja mej med en kopp te och ett varmt täck.
love <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0