hej igen.

hej igen :)
nu har jag käkat , fixat  mig. bytt tröja och lite.
ska snart sminka mig eftersom jag inte gjorde det imorse , haha.
känns skönt att inte behöva sminka sig ibland.
men nu ska jag faktiskt sminka mig och sedan gå ner på banken med mor min :)
lägga in lite caaash på konot som är soprent ! :o

maha , jag ska färga håret ihelgen och ta massa bilder ,
eftersom jag inte kommer skriva på fredag kväll och hela lördagen, så skriver jag ner dem bästa händelsarna i mobilen så skriver jag om det på söndag , eller låter inte det bra ? :)
men det är ju bara tisdag idag så jag bloggar så mycket som det går !
haha, nej tänkte fixa klart mig nu !
skriver efter skolan <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0