hjälp.

.. fick nyss jätteont i magen av att jag tänkte igenom lite grejer.
tänk om jag inte hinner säga till den personen jag älskar mest på denna jord att han är helt underbar.
jag har sakt det många gånger till honom, men det känns inte som han tror på mig.
sedan ..
alla vänner som jag har , undra om ni vet hur mycket ni betyder för mig.
tänk om nån skulle bara helt plöstligt inte leva mer. och jag inte har sakt det jag vill säga till den .
så från och med nu ska jag vara helt ärlig och rak mot allt och alla.
så liina hallqvist kommer säga exakt vad hon tycker och tänker till alla.
även om det inte alltid blir så , så ska jag försöka.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0