hjälp

nu ska jag skämma ut mej hära.
göra ett hur-dum-i-huvudet-test .. shitshit. okej.

[x] Du har slickat på golvet/gatan
[x] Du har lyssnat på en Disney låt på mer än tre olika spåk
[x] Du har fått någons tele.nr på internet av en person du aldrig träffat
[ ] Du gråter till Westlife
[x] Du har kollat på samma film mer än tre gånger i rad
[ ] Du tycker att Ronny och Ragge är roliga
[x] Du har använt häftmassa istället för tuggummi
[x] Du har misstolkat meningen "jag kommer snart"
[ ] Du njuter av att äta nattvardsbrödet
[x] Ett mål i ditt liv är att äta kombinationen; glass och kyckling
[x] Du har drömt sex drömmar om din lärare HAHA , fyfan det var inte kul !
[ ] Du tycker att paint är bättre än photoshop
[x] Ett vardagligt uttryck är/var gita och omg
[x] Du tycker att det är roligt att motionera
[x] Du gör detta testet
[x] Du har trott att Hogwarts finns på riktigt.
[x] Du har medverkat i en skolpjäs
[x] Du tycker att stockholmska är fint.
[x] Du har övat på att joddla i tre dagar jag är grym på de nu !
[x] Du äger/har ägt ett konto på Lunarstorm. 
över tio & du är helt blåst ..

16 , pinsamt !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0