im home !

haha hejsan :)
har nyss duschat och borstat tänderna , iii vad jag är duktig eller hur ? haha. skojar.
träningen idag giick sämst och jag blev på lite dåligt humör. men sedan vände det,
efter träningen så kollar jag min mobil , så hade jag fått ett sms från filip som bad mig komma till storängshallen, så jag och carro åkte dit. medans vi väntade på bussen så fällde jag tre tårar sen var det bra igen :)
när vi kom dit låg vi på golvet och flummade jätte mycket , skojar inte ! det var för mycket. men jag blev ju såå glad igen :')
jag kom hem halv elva och hoppade in i duschen direkt.
mysigt. (a)
ska snart krypa ner. för just nu sitter jag endas i turban på huvudet och handduk runt axlarna.
och jag fryyser inte !! skööööönt ! :)
måste fixa mig lite inför natten nu , skriver kanske ett inlägg till <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0