jag måste veta vad jag har gjort för fel.

tjingtjong.
har varit i uppsala idag !
haha, min bror kom hem och väkte mig klockan halv tolv idag och sa att jag hade en fetnäsa (?) haha jo det är sant. och sen fråga han om jag ville hänga med och jobba med honom , så det gjorde jag.
så har suttit och pratat om en viss person i timmar idag !! ( ellerhur jimpa ? )
jag har skrattat och haft trevligt med min bror faktiskt.

vad ska jag göra ikväll ? : jag ska sitta i secket på 92ornas match
min kärekusin frågade om jag ville. så det är väl okej.
nej nu ska jag äta lite eftersom jag inte hann att käka frukost imorse och jag åt ingen middag eller lunch igår.
kram <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0