kär kär kär

godmorgon typ ? haha.
jag och carro vaknade halv ett.
vi låg kvar i sängen tills halv två.
hon tog halvtre tåget hem och angelica kom då :')
fast nu är angelica och äter och carro är påväg hit nu.
har inte planerat något idag, förutom att jag ska hämta mina mjukisbyxor som snällanelly tog hand om.
jag sitter nu och lyssnar på kent - socker. jag blev helt kär i låten när krille lyssnade på den.
och så kollar jag på gamla bilder från höstlovet. måste tyvärr påstå att jag inte saknar ett skit!
lite kanske, men inte det som hände mellan mej och ffuck. hih :)
mår faktiskt toppen nu, vet inte varför men en viss låt kan få mig på toppen bra humör !
vi har tagit ganska många bilder ihelgen. så jag lägger in dem ikväll.
var berädd på bilder säger jag bara ! ;D
nu kommer angelica. hörs sen. <3

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt ;)

2008-02-25 @ 18:13:50
URL: http://metrobloggen.se/helenascity



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0