kkväll

tjingeling.
har varit med caroline ikväll.
vi tog min kärringcykel och drog till stuvsta sen till myrängen.
sen när vi var ungefär vid kvarnberga så ringer tommy och säger att vi ska komma.
så vi drog till tommy , christer och fredrik.
var dära och jag höll på att dö av garv, pallar inte förklara allt. men dethära :
fredrik ligger i sängen och carro i soffan och krille i andra sängen.
och så lägger jag mig på golvet och håller på att dö av garv för att jag trodde fredrik var en påse.
haha, jo det låter helt sjuk, den var en kvadrat typ 30x30 cm.
hahaha, fyyfan alltså ! ;D
nu ska jag vara med caroline , kanske skirver ett eller två inlägg till ! :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0