kväll / natt

hejsahejsan.
kan ju skriva om min kväll och dag. :)
jag , carro & angelica drog ut och cykla , sen tog bussen till vårat plaaace. ellerinte ? aja, men vi hänger där ofta.
sen så åkte vi till tomtberga för nelly skulle ge mig mina mjukisar, men hon hade glömt dem men hennes far skulle komma vid nio så vi stannade.
typ runt åtta halv nio kom två killar. ena var seriöst aspackad ! skojarinte. han kunde knappast stå , han knäppte upp sina brallor så han gick typ utan brallor, sen kallade han oss horor och grejer. typ skum ja !
sen höll jag på att få en jävla spark i ansiktet , :o
sen gick vi hemåt.
angelica fick inte sova hos mig inatt. men jag sket i det så hon sover hära inatt :'D:'D
det var faktiskt länge sen, och vi kan ligga och garva åt att typ snacka om när något petar i näsan x'd
men när vi sitter hemma hos mig kommer min käreälskade (?) bror in i mitt rum, han skulle göra en skiva, så han satt hära minst i en timme och sa massa roligt om mina kompisar , haha.
jo han är rolig !
men imorgon ska vi in till stan och köpa kläder.
ska köpa en tröja. mer vet jag inte. blir väl nått trevligt ,
skriver mer senare ! <3

Kommentarer
Postat av: carruwlinäää

han kallade mej horunge ? (a)

2008-02-26 @ 17:00:48
Postat av: Liina

nej , typ gloptiska horunge. sa han te dig åh mig.

2008-02-26 @ 17:16:57
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0