kväll

kom hem för ett tag sedan.
kulkul. orkar inte berätta nu :p
ska snart krypa ner.
för jag tillhörde inte den gruppen som hade sovmorgon imorgon :o
aarg jag blir ..
menmnen. jag får det nästa vecka. så det är lungt ;)

maha , jag längtar till helgen då jag och bella åker till mormor och morfar i hälsingland.
jo jag vet att det ligger långt åt helvete. men fatta va skönt att få komma bort från allt , iallafall i en helg ;)
så vi ska typ färga håret på mig i helgen. och jag kommer att ta massor av bilder.
haha (a) ,
nejmen , ska nog gå och tvätta av mig sminket och borsta tänderna nu.
skriver innan läggdags ;)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0