kväll

hejsan hoppsan :)
tränade ikväll, det gick skit bra för min del.
bara för jag var så jävla arg så jag bara tänkte på mig själv hela träningen och inte nån annan . maha (a)
menmen. det gör mig ingeting om det går bra.
sedan så gick jag och carro ( som tittade på träningen ) till gp. alltid :)
vi käkade och snackade , det var skönt att få snacka ur sig.
och sedan gick vi åt varsitt håll. hon skulle till tåget och jag hem.
men när jag är på väg hem så träffar jag min kusin fredrik och hans tjej jessica.
så vi gick och pratade lite :)
sen när jag kom hem, satte mig vid datan och snackade om allt och ingeting.
gick in till duschen. duschade såklart.
sen gick hit igen och satte mig.
jag tror att jag ska åka till island och hälsa på tiina snart :)
på lovet kanske. men isåfall kommer jag vara jävligt nervös.
thih :) måste tänka andra tankar !
ska snart krypa ner och sova gott.
har lite sovmorgon imorgon , sköönt !
hörs kanske senare <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0