kväll

hejsanhoppsan.
jag käkade lungt hemma hos johanna.
sedan kommer lillacaroline lunkande och knacka på dörren hemma hos johanna.
vi satte oss ner och käkade klart.
sedan gick vi till bussen. åkte hem och hämta min plattång.
sedan fick min bror köra upp mig till tomtberga.
så han gjorde det. så platta jag håret utan spegel ^^
sen kolla vi på matchen , sprang till bussen som vi missade men det kom en annan fem minuter efter.
vi åkte till storängshallen. satte oss inne på toaletten i en halvtimme och bara snacka.
tog bussen tillbaka till tomtberga och tog sällskap med jocke , rallo , tommy , christer och hans tjej med kompis.
sen så stog jag , rallo och T&C ( T&C = tommy och christer ) vi snackade lite.
sen så gick jag och T&C upp på gården , prata mer om en grej ;p
hahaha. sen så nu sitter jag hära.
jag börjar tio imorgon , (a)
med bild som inte är så jobbigt , så det är chill !

blir en lung dag. sen på fredag är det ju spooortlov ! ;D
jag vet inte vad jag ska göra , förutom att angelica ska typ sova hos mig på måndag.
nån som har lust och träffas ? (a)
haha, nejmen. nu blir det för långt inlägg ;p <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0