kväll

hejsanhejsan.
kom hem nyss, tog sällskap med min faster hem från tomtberga.
jag och emma satt i secket och det gick bra !
och jag ska till kungsberget imorgon! :D
jag och emma ska dit så jag drar klockan sju ungefär.
kommer nog vara helt slut när jag kommer hem. haha jo det förstår jag också ! ;D
kommer inte orka träna imorgon, så jag åker nog iallafall och kollar.
annars kanske jag somnar , intekul ..

när jag gick upp till tomtberga fällde jag en tår, glädjetår tror jag.
för jag har varit så stark , och orkat mig igenom allt som har hänt.
och seriöst inte har sakt allt till någon,
jag är stark. jag vet vad jag ska göra. jag kan !
jag är inte ihågkommen, men jag är fan stark !

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkat igenom allt som hänt? DÖÖÖÖÖÖÖÖ
ta antidepressiva för min skull din jävla klenis.

DET SKA ALLTID VARA SYND OM DIG
du är 14 bast liksom ???????
varit med om så mkt ? :S YEAH RIGHT
börja tala sanning så kanske NÅN tkr om dig

2008-02-28 @ 19:10:44
Postat av: Liina

men du vet inte ett skit , så varför änns lägga ner tid, jag skriver exakt vad jag vill i min blogg , så lägg ner.

2008-02-28 @ 19:28:16
URL: http://liinahallqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

du vet ju inte ens vem jag är? eller hur? jag vet mer än vad du anar jävla slampa!!!!!!!
du får fan skriva vad du vill. Men att kaxa skulle jag sluta med om jag vore du .....

2008-02-28 @ 23:27:39



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0