ligger på golvet och skrattar.

hejhej igen.
förlåt för det desperata inlägget , men en lärare kom och slängde ut mig , haha.
alla hjärtans dag ? .. meningslöst kanske ? kanske inte ?
anyway, hoppas jag får dela den med dig älskling.

jag ska nog ut lite senare , och klä på mig varmt !!
alltid tar jag något tunt så jag fryser arsle av mig. inte kul.
jag kände mig riktigt stolt idag när en tjej hackade på min tröja
hon : varför använder du den tröjan ? den är inte speciellt fin ..
jag: nej men jag tycker att den är fin, jag bryr mig inte ett skit om vad du tycker och tänker om tröjan , om du ska klaga får du väl fixa till dig tills du ser perfekt ut, lär väl ta ett bra jävla tag. sedan får du väl blunda om du tycker tröjan är ful.
jaa . hon blev knäpptyst och gick där ifrån. kände mig ganska bra just då !

jag har världens vårkänslor just nu ! :)
synd bara att värmen saknas. men det är ganska så skönt i solen ,
i loooove !
jaja , ska sätta mig och plugga lite nu.
vänta förevigt <3 

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Bra Lina ! stå på dig

2008-02-14 @ 17:06:53
URL: http://sofiagu.blogg.se
Postat av: liina

yes ! :D

2008-02-14 @ 17:09:02
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0