lista.

Hur svarar du i hemtelefonen? "Lina ? " eller "liina hallqvist"
Hur svarar du i mobiltelefonen?  "aa hallå?"
Ringer det mycket till dig? Ibland
Ringer du mycket? Näe. ber mest folk ringa upp x)
Vem ringde du senast? Har inga pengar på mobilen, så ringer inte så mkt.
Hur mycket pengar har du? helt soprent !
Senast kramat och när?  Natalie rolin <3
Antal timmar sömn inatt?  3 ,4 kanske :P
Sov du ensam? ja.
Vem sov du hos senast? vetinte. kommer inte ihåg. :P
Vem sov hos dig senast? Carro :)
Vem vet mest om dig? Bella och min kärebror jimmie :)
Vem vet du mest om? Bella tror jag :)
Vad ser du fram emot? Sommaren !
Vad vill du ha just nu? Jätteee mkt !
Vem hånar du? haha, mycket ^^
Vem längtar du mest efter? de ni :)
Vem vill du helst slippa? Hon vet ..
Vem stör du dig på? Hon vet ..
Vem vill du sova bredvid inatt? En snygg kille .. xD
Vilken buss åker du oftast? 742 eller 705
Vilken årstid är det nu? Kan man kalla det vinter ? ..
Anser du dig själv snygg? sometimes ..
Har du varit kär? En gång, !
Är du kär nu? japp ! :)
Är du en bra partner? eh , fråga nån annan ? :D
Har någon varit otrogen mot dig?  hoppas jag verkligen inte. .
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? hoppas jag verkligen inte..
Har du varit otrogen?  nej !
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?  Både och (a)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? japp ,
Vad åt du senast? Mat från donken :)
Är du polare med grannarna? verkligen inte. hatar dem !!
Har du varit på ett party? haha , ja xD
Har du varit utomlands?  Japp
Var är dina syskon just nu? Ute och jobbar. åker lastbil nånstans hära på jorden ! hoppas jag .. :D
Vilken tid gick du upp imorse? 7
Vad gjorde du kl 2 inatt? Smsade och letade efter min laddare inne på toan xD
Vad är det första du gör på morgonen? sparkar ner min katt som biter mig i tårna , sen så äter jag frukost
Vad ska du göra efter det här? kolla vidare på nån blogg :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0