maha :o

hejsan igen.
jag och angelica gick upp till skolan efter håltimmen , vi hade svenska i en halv timme.
så jävla onödigt ! :o
men vi satt och läste , hah. ttyp skönt ändå.
sen så hade vi matte. och jag gjorde som vanligt ingeting ..
haha, eller jo lite kanske (a)
sedan så kom carro och hämtade mig så gick vi hem till mig. eller åkte (aa')
så gjorde jag klart min so läxa som skulle vara inne för tre fyra veckor sedan, haha.
menmen. sen så kollade jag runt i min jävla garderob.
och hittade mina 96 jeans. och testande dem. dem satt ganska bra.
så nu har jag dem, ttyp tre månader sen jag använde dem , miss :'|
hahaah , skojjar :)
men nu ska vi dra ut och ha trevligt. som vanligt.
hihi , hörs sen <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0