måndag kväll.

hejsan igen.
jag och carro blev på världens flumm humör. skojar inte.
så jag kom på ett skönt crew namn : strul pöjjks och jordgubbar. eller : strul pöjjk och pingviner.
hahahah, fyyfan. tråkigt or what ? :)
när jag kom hem så gjorde jag klart min matteläxa eftersom jag inte åkte hem efter skolan eller gjorde den igår (a)
jag är bra , eller hur ? :)

hela livet svängde runt ett varje pågrund av dig.
im in love.


nejmen alltså. jag är skit flumig fortfarande.
har träning imorgon, sen så har jag sovmorgon på onsdag.
bangar inte på att sova över hos någon ? :)
nästan vem som helst. NÄSTAN !
haha. jag är trött nu. kanske märks, eller? ^^
ska nog sova nu , eller snart. hörs imorgon <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0