måndagen.

tjingeliiiiiiiiiiing !! :D
haha, är typ på toppen humör ! (a)
var hos filip idag, haha. vi kollade på film :)
eller , "kollade" jag var typ jättetrött.
det var typ brödernalejonhjärta på teve , så vi kollade på det. sen när ddet var slut vettefan vad vi kollade på.
men jag drog efter två eller tre timmar. kommer inte riktigt ihåg liksom.
satte mig vid bussen och väntade på sena caroline xD
haha , efter ett tag kom hon så jag och hon tog bussen hem.
så nu har jag fixat mig, ( hade typ inget smink på mig , eller hur filip :o ? )
haha, ska snart äta också. käkade ingeting idag. så jag är typ jättehungrig :/
fick tillbaka mitt so prov idag. fick typ vg. JESUS ÄR INTE MIG GREJ !!
anyway .. har inte så mycket och säga.
typ angelicagumman fyller fjortis imorgon , grattis grattis guumman , :)
ska käka nu :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0