natt.

hejhej,
ska inte berätta om kvällen.
för min egen skull och dem jag var med.
ska upp snart. har inte sovit något och tänkte vara smart och inte göra det.
eftersom vi kom hem runt två och kom inte tills säng förän tre , halv fyra.
vi är ungefär tio pers med två sängar. en madrass, yeah ! ;D
där fick ni anledningen.
ska upp snart som jag kanske skrev. jag är skit pigg.
alla sover och är dryga och tråkiga.
men alla barnprogram börjar snart (aa')
och jag ska paxa soffan för att checka på teve hela morgonen :)
stackars wille som ligger och sover till mitt smatter på tagenterna !
menmen. han får fan ta och lida tycker jag !
nejmen. har inte mycket mer att skriva. 
sovgott nattugglor ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0