nice.

kollade igenom min garderob så hittade jag massor av skor , och lite kläder som jag fotade.
lägger inte in alla bilder. men jo, det blir så jävla kul och se ,  ;p


bild 1 :

bild 2 :

bild 3 :
bild 4 :
bild 5 :
 

bild 1 : jag saknar mina vans, dem är helt sönder !
bild 2 : mina rosa skor. jag älskar verkligen dem. även fast man får världens jävla skavsår av dem.
bild 3 : köpte jag till skolavslutningen, kunde inte ha dem. så jag hade dem hela sommaren ist.
bild 4 : jag och min kusin tvingade varandra och köpa dem fulaste paret, och jag fick demhära. så skulle vi ha dem hela semestern, det är så sköna. men gräsligt fula ! ;p
bild 5 : croocs ! , jag hatar dem ! men jag retas med alla som hatar att folk går i såna. haha, köpte för 600 pix bara för att jävlas ! ;D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0