söndag.

hejsan.
pallade inte skriva igår, satt typ inte vid datan något :)
haha, jag spelade match. 2-2 blev det. och förlåt med jag söööög !
jag skojar inte en sekund , jag sög verkligen. allt blev skit.
sen kommer johanna och bella upp och jag duschar , och dem går ut och kollar på match.
sedan så kollar jag på match .. jag behövde inte följa med till middagen vi skulle till , så jag var hemma helt själv , eller bella var hemma hos mig. vi låg och kollade på film , jag blev jätte flumm !
sen vid 23:00 gick vi ut , ttyp i en timme. vi gick ttyp till huset tillbaka , köpte godis. haha typ :)
sen gick vi hem , och la oss och kolla på film igen (a)
haha, vi deckade i våra soffor , haha. sen ttyyp vid halv tre vaknade jag. och ba : bella ! kom så går vi.
hahaha, så gick hon och la sig. jag satte mej framför datan , men kunde inte hålla upp ögonen.
så jag gick och la mig. vaknade 08:00 imorse . haha , skit pigg. hade sovit 9 timmar inatt ! rekord !!!!
så nu är vi jättepigga, ska snart ut och ta en promenad i snön.
för det kom ju hur mycket snö som helst igår :)
skriver senare idag :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0