söndag

hejhej,
sitter hära med caroline , love <3
somnade i storängshallen eftersom jag inte sov inatt.
jag tyckte att jag var ganska smart, men jag ångrar mig nu.
tänker inte berätta om gårkvällen.
det är nog bäst för både mig och dem som var med.
ikväll ska jag och carro bara ta det lungt.
jag är verkligen jättetrött och kommer inte orka vara uppe länge till.
haha, känns tråkigt i know menmen ..
kollade tidigare idag på huddinge - hammarby.
huddinge åkte på torsk , fast jag var inte inne i matchen ett skit så jag bryr mig inte så mycket.
har lite större problem.
men mina söta kusiner är här nu.
verkligen sjukt söta !
ska byta brallor nu sen ska vi nog ut !
hörs <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0