spännande dag.

hejsanhejsan.
haha jo idag har jag åkt skidor !
det var ungefär ett år sen , så det var lite jobbigt.
men det är bra att träna innan romme eftersom vi ska dit med skolan den 18 mars.
jag har gjort illa mitt knä. fast det är nog lungt.
ska strax upp och kolla på min träning eftersom jag inte får träna.
så jag skriver lite snabbt.
jag lägger upp bilderna och filmen som jag tog och filmade idag.
det blev inte så mycket eftersom det var så jäkla jobbigt och fiffla med kameran ! ;D
jag är sjuk trött så jag somnade i bilen hem. sköönt !
fast jag är ju fortfarande trött, och har ingen aning vad jag ska göra ikväll.
vill sova hos någon, så om jag gör det kommer jag nog inte att skriva nå mer.
men ni får ha det toppen !
så hörs vi ikväll eller imorgon, ring istället ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0