tillbaka ;)

hejsan igen.
det hände skit mycket när jag gick upp till skolan.
jag , bella och carro står och pratar vid mitt skåp.
sen så kommer ph och ska skrämma carro,
och jag hade mitt finger i mitt skåp, så hoppar carro på det.
och jag har ett blått finger nu ttyp.
jag börjar asgråta. har typ bölat sen dess nu.
intekul ..
fast jag , carro och angelica gick in på gp efter skolan och käkar.
sedan föjde jag med carro till tåget och nu sitter jag hära.
ska plugga lite matte snart.
men jag måste bara säga att viktor är världens finaste människa !
jag älskar dig bror , otroligt mycket. finns ingen som du ,<3

lägger in bilderna från iveckan nu :) ,
lite seg med sånt ;p
nejmen , har inge mer att skriva.
hörs <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0