tillbaka

nu är jag tillbaka.
usch ,
fick springa till träningen. men det var lungt,
vi körde bara match och det var väl tråkigt.
sen gick jag och emma hem till henne , och natalie kom lite senare.
vi gick till kvarnbergsplan och köpte pizza (a)
och sen gick vi och kollade på match.
det var en jävla huddingespelare som sköt en hård jävla boll på min axel.
gör ont som fan.
synd att jag inte hann och se vem det var (a) , skulle fått igen ..
jag och natalie höll på att trycka varandara över sarjen.
jag fick världens jävla läge. och hela natalie körde en "heimo" haha (a)
men det var kul :)

vi ska åka till romme snart , och jag ska såklart åka med min favorit natalie rolin! :)<3
det ska bli väldigt kul !
nejnu har jag inte mer att skriva , ;)
hörs , <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0