torsdag


hejsanhejsan.
sitter hära med bella. proppmätt !!
vi har gjort köttbullar med pannkakor och potatis ! :D
haha, fyfan. sedan på lunchen käkade jag skit mycket ffaktiskt.
nu börjar jag äta mera , yey ! :)
ska vara med bella hela kvällen. i love you <3
vet inte riktigt vad vi ska göra än. men vi lär väl åka runt lite.
idag hade vi prov. i fysik och det känns riktigt bra om jag ska vara lite ärlig !
hoppas att det bli lika bra resultat som det känns ;)
jag idag :
alltså han skoja om att jag var tjock !
pontus :
går det änns och skoja om ?!
haha. fyfan. jag ville slå dig dära. men jag kunde inte faktiskt (a)<3



jag mår värsta prima ballerina idag ! vet inte varför.
men vafan. jag mår bra och är glad.
slänger in dagens outfit snart <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0