vi ses i nagiala.

farfar. tankarna går runt hela tiden.
dygnet om, du finns allt i mitt hjärta.
och jag tänker inte släppa detta.
du försvann och lämnade oss kvar på jorden.
jag hoppas att du har det bra där uppe.
för jag kommer sen, vänta på mig.
det känns meningslöst att sitta och skriva ett inlägg om dig.
men jag kan inte få ut känslorna på något annat sätt.
du var fan min bästevän och jag saknar dig bara mer och mer.
du var älskad av alla och du är fortfarande det.
det finns ingen som dig. du ville ingen illa.
och ingen ville dig illa heller. för du var verkligen bäst !
jag saknar verkligen dig. ditt skratt och din värme.
att bara få veta att kan kunde gå och sätta sig i ditt knä.
och få höra på när du berättade om våra minnen.
en tår bildas i mitt öga och rinner sakta ner för kinden.
varför blev du så sjuk !? varför just du ?!
kommer du ihåg när vi var på åland hela sommaren ?
lite mer en ett år har gått sen du lämnade oss och tog vägen upp.
18 december 2006.
det finns inget annat och säga. varför bara ?
du är det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser innan jag somnar.
nu är det slut på ord.
men du måste verkligen veta att jag alltid tänker älska dig.
och hoppas att vi kommer ses någon gång igen.
vi ses i nagiala , <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0