yeeeeah . jag är hemma !!

HEEEEEEEEJ !! ,
fyfan. vad jag har saknat att skriva blogg.
usch alltså. har nästan drömt om det. :)
jag börjar att skriva om helgen ,
vi börjar åka igenom stockholm. som tog nästan två timmar för det var så jälva mycke kö ! skojarinte..
så det tog tvärstop utanför arlanda. så jag satt och glodde , (glodde !!) på alla flygplan som åkte upp varje minut.
men innan det käkade vi pizza i upplandsväsby , det smaka gammal råtta ungefär , (a)
men sedan blåste vi på enligt mig far , jag och bella satt och käka godis.
när vi kom fram var jag ganska så trött men vi fikade lite och kollade på tv.
sen gick jag och bella ut och kasta snö på varandra ( det var ungefär en meter snö )
när klockan blev ttyp halv elva gick vi in , bäddade ner oss. och vi låg och smsade lite.
( bella skulle egentligen sova på en madrass på golvet , men båda vi somnade i en 90 säng )
haha. jo det är sant ;)  och jag somnade runt elva.
trött som fan men skönt att sova,
vaknade på morgonen. eller innan vakna jag fem och fick världens panik, och ställer mig upp och tänder lampan och börjar leta efter mobilen ( jag är jätte mörkrädd )
men tillbaka till morgonen.
vi äter frukost och sedan går på en promenad till bensinmacken och köper godis.
men vi fastnade på vägen och gungade. mysigt.
sen kom vi hem. bäddade på golvet med tre täcken och två madrasser och somnade. skönt !
sen gick vi ut och hittade en gammal kälke som vi körde race med. eller det gick inte så snabbt (a)
vi åkte till hemköp och köpte godis för 60 spänn och åkte tillbaka.
gick in och fixade oss , för vi skulle till min lilla kusin som fyllde fyra år :)
söta tove <3 
vi satt och fikade och kollade på melodifestivalen , haha. kebabpizza. fyfan (a) vilken schlager!
sen kom vi hem . jag och bella kollade på se upp för dårarna. och sedan somnade vi (a)
imorse så vaknade vi halv tio eller tio. kommer inte riktigt ihåg.
käkade frukost och packade , sen blåste vi på hemåt.
det tog bara två timmar hem. jo min far körde på riktigt fort :)
älskar dig pappa. han gjorde det för min skull.
för jag skulle gå på A-lagsmatch ,
A-laget förlora med 8-9 eller något.
men lika glad var jag för det :) ,
fast liina har ju gått och blivit sjuk. välidigt sjuk.
har träningsförbud , :/
jag har fått feber och snart halsfluss. roligt ? nej inte nån gång.
hörs senare ;)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0