aldrig mer.

nejnejnej.
ska plugga snart -.-'
har typ jäääätte stort so prov imorgon.
eh. det är typ om gamla testamentet , fråga mig inte.
har inte pluggat, som vanligt.
gamla samma vana.
jaja , nog om det.

bella har gått , eller för ett bra tag sen.
pappa & jimmie jobbar sent ikväll.
och mamma städar. luktar rengöringsmedel i hela lägenheten.
får ont i näsan av det , xD
hahaha, typ tönt.
jag saknar markus :/ vafan.
han var min bästis , ovän , pojkvän , allt vafan.
jag saknar våra tiden tillsammans. vad hände egentligen ?
anyway,
sitter och dunkar soft sommarmusik. minnen alltså <3
fredrick bagenda. bästaste killvännen alltså ! love you.
nej ska tvätta av mig sminket nu.
skriver kanske igen :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0