Dagens outfit

image127



pallar inte skriva vad allt kommer ifrån.
 har inte ork till det just nu ;p
hhih busig jag är. men jag är skit trött och tänkte ta och sova snart tror jag.
ska kolla på en match imorgon ( lär bli fler ? xD ) sen ska jag nog träffa carro om hon ska sova hära , :)
sen på söndag har jag match mot huddinge ik ( angelica din lilla sötsak (a) ) sen så ska jag till storängshallen direkt efter det och kolla på en match. sen är det ju inte så mycket mer av dagen kvar väl ?
hih. jaja.
kanske skriver ett inlägg till innan jag går och lägger mig.
om inte det så får ni sova gott. älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: natta

jag vill veta var du har köpt linnet (a)

2008-01-19 @ 18:07:08
Postat av: liina

jag fick det i julklapp av min mor. jag tror hon har köpt det på zara. annars vettefan (A)

2008-01-19 @ 22:17:44
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0