det tar aldrig riktigt slut.

hejsanhoppsan!
tror inte att jag har skrivit idag, men nu skriver jag.
jag köpte en väska , halsband och en skinnjacka ! LOVVEE !
haha, inatt runt fem ligger vi och kollar på film, och jag får ont i min tand som jag inte hade tappat, så ligger jag och vickar på den. sen blev jag lite rädd och hoppa till så råka jag tycka ut min tand, så jag börja blöda som fan ! :o
så nu är jag jätte öm i kinden, så den som petar på min kind ( FUCK YOU ! )

jag är otroligt trött. ska nog titta på film ikväll :) så jag somnar gott lagom till skolan imorgon,
lägger in dagen outfit senare, och bilderna på det jag köpte.
det blir najs eller vad tycker ni ? :)


jag vill åka på spa ? :o
image97

fast man kan ju göra ett hemma spa också, mysigt värre. skulle lätt kunna göra det. men alltså jag har varken tid eller lust just nu. skulle vilja åka iväg istället .. (a)

image98

det var allt från mig, ska sjunga singstar med bella nu ;)
C YAH ! <33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0