en kopp te.

hej.
sitter här med en kopp te och är sjukt bloggsugen.
men jag måste bara säga att jag har blivit lite nyttigare.
istället för cola har jag börja dricka jucie.
jag är sjukt colaberoende.
för några dagar sedan drack jag 3 L cola på en kväll.
fattar inte hur jag kan !!
men man blir ju bara tröstigare törstigare av cola eller läsk huvudtaget så jag drack bara mer och mer.
hjälp ! men nu är den tiden över och har bestämt att inte dricka läsk på vardagar sen går jag ner till inget alls bara typ en helg i månaden ! wow gun,
vilken förändring ! :)
men det blir både billigare och nyttigare.
posetivt eller vad? men jag kommer vara lite smått tjurig utan min cola eftersom jag har i stortsätt druckit cola nästan varje dag i flera år så det är ganska jobbigt att komma ifrån det.
en till bra och rolig sak är att jag har börjat äta mer. jag äter nu frukost som jag aldrig har gjort tidigare.

tråkigt inlägg men vafan.
 C YAH ! <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0