en otrolig bra dag.

hejsan igen, ^^
börjar bli en vana att slänga in massor av inlägg nu när det inte finns något att göra , men vafan det är ju bara kul ,
vilken tur att det gick över med bloggen , igår var jag ganska trött på bloggen, men nu börjar den se bättre ut , eller vad tycker ni ?  imorgon så ska jag upp till tomtberga och visa massor av grejer för nybörjare , fråga mej inte nu vad jag ska göra för det vet jag inte själv , haha. vad ska ni göra imorgon ? :) något spännande ?
hoppas att det går bra för mig imorgon , och jag får samtidigt prova nya klubban :P
menmen , hoppas att ni mår bra alla ! jag mår bra nu igen , *happy sunshine*
jag är jätte nervös inför imorgon :|
och ingen av mina vänner kommer dit !
tänker inte skämma ut mig inför er :o
ska vara dära vid 12 - 15 , nej men nog om det



 blir man inte besviken när man loggar in på någon hemsida (bilddagboken i mitt fall) så får man massor av taskiga komentarer, det är inte kul att behöva må dåligt för någon anonym sitter och säger massor av taskiga saker till mig när man inte vågar säga vem man är , våga stå för vad man tycker ..
jag är en ärlig människa och vågar stå för vad jag tycker , och jag säger det jag tycker rakt i ansiktet på personen. om jag stör mej på något så säger jag det till personen direkt och tvekar inte, det har både nack och fördelar med sig, många tycker att det är bra , men sen finns det också människor som inte gillar min ärlighet, jag skulle själv uppsakta lite mer ärlighet av vissa personer, vafan, man blir ju inte sårad om jag skulle ha gjort fel eller något sånt !

förlåt för det negativa här nere, det blir ändring på det !!
ha det fint ;)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0