en seg fredag

seriöst. seg dag?
jag fick nyss upp mamma som har legat och vilat.
jag har duschat skulle sminka mig , och nästan allt är slut ?!
vafan , fick ett utbrott som gick över mor min. hon blev sur.
fan är det med mig just nu? det är inte lilla glad lina längre.
det är fan ilska djävulen lina. hoppas det går över snart, för jag har inte lust och vara henne längre.
snart drar jag till kungens kurva. ska bara skriva klart och sedan torka håret.
jag har ingeting och skriva om , men en sak att min bror är väldigt rolig. han har fan bästa humorn.
kärlek till honom  ! nej men nu drar jag,
C YYAH !

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jo lite hemskt e de nog ;O

2008-01-04 @ 19:36:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0