en till lista :D


Höger- eller vänsterhänt: Båda.
Humör just nu: Flum
Favoritgodis: Allt ? , :D
Kläder just nu: Mjukisbralls, linne
Musik just nu: Elektro ;)
Sommarplaner: sola och bada!
Hur många kuddar sover du med: Två eller tre.
Spelar du nåt instrument: Nää, men skulle vilja men har inte den tiden.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vem är viktigast för dig: Mina vänner,
Bio eller promenad: Både och!
Är du kittlig: Skojar du ?!
Snarkar du: Det hoppas jag verkligen inte
Stjärntecken: Skytt !
Äckligaste insekten: Spindlar,
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla, Eller osynlig, eller telopotera sig (stavning)
Vad vill du jobba som? Har verkligen INGEN aning,
Stökigt eller välstädat? Välstädat. men imitt rum är det ju inte lika fint xD
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har redan gjort (a)
Gillar du att sjunga? Som fan,
Anser du att du är stark? HAHAH ! , självklart , HULKEN !
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över?
Vad längtar du mest efter just nu? eh, värme !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0