fredag.

hejsan hoppsan.
sitter i datasalen och får göra vad man vill. så då tänkte jag skriva lite blogg.
somnade snabbt igår. hah. kul och veta ? xD
idag ska jag färga håret och fixa naglar. bella till hjälp. :)
snart så ska jag ha idrott. har kläder med mig idag iallafall.
slutar klockan tre idag typ. 14:40 -.-
det är sjukt segt !
menmen. hoppas bella väntar på mig så vi går och handlar hårfärg senare.
ni får se resultatet lite senare ikväll.

har match imorgon. halv tio är det samling. haha. men det är lungt ..
spelar match halv elva i tomtbergahallen. blir där hela dagen imorgon.
så kommer inte skriva så mycket. haha men ni klarar er ;)

nej nu ska jag vara lite ego och söka på mig själv på google.
C YAH ! :D<3  

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Då är jag där :)

2008-01-11 @ 22:00:21
Postat av: liina

haha japp :)

2008-01-11 @ 22:04:18
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0