fredag.

godmorgon alla!
ovanligt tidig idag. wow !
börjar om 40 min, det är jävligt mycket för mig.
och jag är strax klar såså,
förlåt , jag skrev bara på morgonen igår, jag orkade verkligen inte !
hoppas det är lungt. det kändees så jobbigt menmen , skirver lite om gårdagen nu!

jag och carro kollar på en träningsmatch , dra till storängshallen efter många moment med missa bussar och sånt. jobbigt !
sen kollade vi lite dära , A-laget gubbarna hade träning , men vi tittade inte på träningen , jag var mest sur och grinig. så ingeting blev bra igår eller typ. sen så ska jag kolla bussen , då ser jag johanna och springer rakt imot henne och hoppas på henne, sen kommer carro efter och hopppar på henne också , ni får inte misstolka detdära ! :D
sen så drog johanna efter ett tag , så vi satt dära och tog det lungt , så säger jag :
alltså folk måste tycka jag verkar vara en psykfall just nu !
så kommer det ut en kille från hallen som spelar i a-laget , och jag har aldrig pratat med honom förut så säger han:
jo men nu när du säger det så tänker jag på det !

hahahaha . kul ? :D
anyway, så kommer filip ut sen , och vi pratar om allt och ingeting.
mest ingenting om jag säger så , x)
sen drog jag hem och satte mig vid datan , aja .
skriver ikvälll ...
heeeejdå ! <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0