fynden.

hejsan,
sitter dunkar musik, har nyss lagt på telefon. snackat med bella hjärtat igen. :)
var i kungens kurva idag, köpte ett linne och benvärmare. hittade ingen tröja. :(
snacka om kärlek vid första ögonkastet ! älskling , jag har hittat en annan, hur tuff som helst.
passar mig perfekt och var hur snygg son helst, jag snackar såklart om skinnjackan !
rätt storlek , priset var snyggt , men den är såklart inte äkta skinn ! NEVER !!!!
kostade 500 på H&M , den är min imorgon sötnosar ! :)


jag och min familj satt nere på resturangen som ligger under mitt fönster , i know. lyxx !
jättemysigt , sportbar. det var hockey på tv. så alla bara skrev när sverige vann. haha. sjukt roligt folk det finns.
själv är man inte insatt i hockey , det är innebandy för min del.




love !

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt =)

2008-01-04 @ 21:18:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0