god-dagens ! :D

tjenixen på er !
skrev imorse men nu upptaderar jag ! ;p
var seg dag i skolan, men ganska mycket skratt. fick tillbaks mitt svenskaprov. det behöver inte vi prata om va?
på idrotten hade jag glömt tröja (pucko som jag är) så jag sket i att vara med så jag och jessica gick till stuvsta och virra bort oss i ett villhusområde (haha vi leta bilar och k-plattor) kommer film på det senare när vi sitter och pratar om det i ett rum som jag hatar att sitta i , ( tror att det är ormar där inne ) xD
jag var alltså dyngblöt efter den promenaden !! skojar inte någonstans !
på filmen jag lägger upp där får ni ursäkta min röst ( låter inte alls som jag ) jag var ganska nervös. jag visar inte mig själv utan jessica,
haha, nej nu laddar jag upp den.
pusshej


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0