godmorgon.

godmorgon på er.
hoppas alla ni mår bra! för jag börjar må bättre nu  !
vaknade runt nio idag , eller åtta första gången men då lovade mamma mig att väcka mig senare.
så jag somnade om , skönt eller vad ?! har bara drömt snälla drömmar inatt, inatt kunde jag såklart inte sova så jag bläddra igenom H&M katalogen några gånger, sen kollade på någon jävla skum film innan man somnar sådära , inte bra ..
men snart ska jag sminka mej och sedan gå och träffa kaii ,
ska inte vara hemma idag så det blir ganska dålig upptatering ! ,
menmen, jag skiver ikväll och lovar att ta fina bilder idag ! :)
pussy <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0