godmorgon

hejsanhoppsan.
sovit gott ?
själv har jag sovit som en gris , fast jag vaknade klockan två i natt och var pigg som en ... aa något !
det var jätte jobbigt för jag blir så himla stressad när jag börjar tidigt. jobbigt värre ..
börjar snart , tänkte börja fixa mig efter jag har skrivit klart.
det är mörkt och trist ute. är ju van och gå upp vid tre två tiden då det börjar bli ljust med nu är det ändring på det ^^

vad tycker ni om att gå upp tidigt ? är ni en morgonmänniska ? - det är inte jag iallafall.

nu fick jag klagomål från en kille hära att " orka att ni tjejer skriver blogg " - men orka att han komenterar. låt oss, sluta stör dig .. hatar såna .
nej nu måste jag göra mig iordning om jag ska hinna komma till skolan idag.
skriver kanske på rasten annars skriver jag när jag kommer hem,
C YAH ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0