haha.

skrev nyss i bellas blogg. för hon är ju ganska seg på att uppdatera i bloggen, tillskillnad från mig va ? :P (eller är jag dålig på det isf får ni säga till ! )
jag skrev lite om morgondagen som blir, ska köpa kläder ! looovve ! :D
det blir något i denhär stilen :

♥ nytt wax ( I NEEEEED ! )
♥ en skinnjacka ( FEJJJKKK ! :p )
♥ en väska från glitter. ( finfin )
♥ ska kolla efter några fina jeans, ( behövande nöd )
♥ några fina linnen ( eller vad tycker ni ) 

låter det bra ? :)
lägger självklart in bilder på allt jag köper, annars blir det tråkigt. :)
ska lägga in ( modell *nat* ) bilderna på mig som issa tog idag, orkar inte göra om dem för mitt photoshop har sluta gilla mig :(  så det starta inte, men ska be någon data-snille som kan fixa igen , blir väl antagligen janne eller bogge , xD ( haha skratta inte nu ! jag är ordålig på datorer och skit ! )

nej måste leta efter kameran nu ,
c yah ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0