ingenting är värt någon alls förutom du

tjabba.
gick till tomtberga ett tag idag igen,
träffade emma & pontus. :)
hade trevligt , sen åkte jag hem.
mamma håller på att städa bort alla julsaker.
så det blir fint och mycket skönare hemma hos oss.
det känns så litet med alla julpryttlar.

just nu sitter jag i mitt fönstrer och kollar ut.
jättemysigt :)
ska nog börja sitta hära faktiskt ! :)
fast jag får jag kommer inte få för morsan xD
satt och garva med bella åt hennes jävla grejer hon gör när hon har tråkigt. nu hade hon rullat ett sudd på en lärares fot. jävla blondie bella ! :D

nej ska nog börja fixa mig nu,
C YAH ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0